h1

Maja

oktober 25, 2010

Har varit och pluggat hos Maja all day long och nu är jag äntligen hemma. Börjar bli så sjukt trött på henne. Seriöst, vi har gått i samma klass sen förskolan, simmar tillsammans, leder simgrupper tillsammans, jobbar tillsammans, gör sudokun tillsammans och nu tvingas vi att plugga ihop. Jag blir tokig. Så här med, Maja Linnea Norrby, bryter jag våran ”vänskap” (du vet väl att Sara och Lars fortfarande betalar mig varje fredag för att jag ska va med dig i skolan?)!

Nej men hur som helst. Ska lägga mig och läsa en stund nu, imorgon ringer klockan som vanligt halv 7 och 12 timmar efter det är jag finally home! PUSS

One comment

  1. Sv: Tackar. 🙂



Kommentera

