h1

LOV

oktober 29, 2010

HÖSTLOV! Inte lite efterlängtat!
Efter skolan sprang jag runt på stan med Elin och Maja. Vi började med lite bankbesök, och sen sprang vi raka vägen till Bergqvist skor. Och äntligen, äntligen, äntligen blev de efterlängtade skorna mina! Kände/känner mig som ett litet barn på julafton haha, sådär typiskt tjejigt glad som man blir över något nytt i garderoben. Efter det blev det en spontanfika på City, innan vi gick iväg till solariet för att sola. Första gången för mig, haha. Jag har verkligen en extrem cellskräck, samtidigt som jag är lite halvt rädd för ”stickande” smärtor, alltså typ stötar från elstängsel, nålar och ja, även värme då (alltså, att bränna sig på något. inte att bli varm haha). Och snacka om att jag skakade de första två minutrarna, haha! Efter ett tag kunde jag iallafall slappna av.
Nu tänkte jag sätta igång med lite pluggning, av någon anledning känns det mycket lättare att göra på fredagar. Hur som helst. LOV!

Kommentera

