h1

Till ett varmare klimat

november 5, 2010

Om ungefär en och en halvtimme lämnar jag arvika för att bege mig söderut över helgen, till ett varmare klimat i en mer tropisk stad. Det ska bli roligt att smaka deras tropiska rätter, och se vad mer den här kulturella staden har att erbjuda! Jag hoppas att tidskillnaden inte blir för jobbig och att jag inte kommer att lida av någon jetlag. Vart jag ska? Västerås! Sitter i soffan och ska packa det sista nu, sen har jag bestämt mig för att det blir en massa pluggning på tåget. Sköt upp naturkunskapen igår så nu, om jag har räknat rätt, har jag alltså 10 sidor att anteckna under tågresan haha. Har även en engelskbok att läsa ut (har kommit 14 sidor, great) och typ 100 sidor att läsa i min svenskbok. Heh.

2 kommentarer

  1. HAHA!


  2. sv: haha puss!



Kommentera

