h1

På hyllan

november 8, 2010

Tänkte lägga datorn på hyllan ett tag. Inte bildligt talat då alltså, utan mest bara ta en liten paus från den. Vet inte varför jag berättar detta för om jag skulle gissa så är det väl ungefär lika med noll som bryr sig, men ändå. Vill koncentrera mig på skolarbete ett tag men det är ju så svårt när man bara åh juste, jag måste kolla bloggarna!, jag måste redigera de där bilderna, jag måste ladda upp dem på bloggen, jag måste o.s.v. Så nä, nu får det vara slut på ett tag. Mitt mål (haha!) är att jag ska vara datafri i en vecka *stor klump i magen*.

One comment

  1. Härlig bild! 🙂



Kommentera

