h1

Paniiiik

november 8, 2010

Skojar Gud med mig? Är det här något väldigt roligt skämt som de där uppe sitter och skrattar åt när de kollar ner på mig? MIN NATURKUNSKAPSBOK LIGGER I SKOLAN!!!!!!!!! JAG DÖÖÖR. Skulle precis sätta mig och anteckna inför provet på torsdag men ingen bok i pärmen här inte. Jävla aaashoooole. Det här är inte roligt alltså. Får väll sätta mig och bläddra igenom alla stenciler och repetera det jag minns. Vilket är ganska begränsat. SHIT

Bilden är jättejättegammal och minst lika liten.

Kommentera

