h1

2070

november 13, 2010

Här kommer ett litet smakprov på min nya bok ”nattefeber” som kommer ut i vår, i förlaget adlibris. På www.adlibris.com kan ni förbeställa boken, ange texten emmah i bokningsrutan så får vi 30% på boken…

”-Hur kunde du? frågade Dirk med gårten i halsen. Tro inte att jag reagerade på hans gråt -röst eller hans starka leverpastej doft. Jag ville jag bara, jag ville, jag ville! i alla dessa år hade jag tänk på ögonblicket. hans håriga bröst, hans ljuva smak av vanligstång och grova armar som kunde göra vilken kvinna som hellst till en duva av dagens namn.Önskedrömmar må ju alltid finnas till hands..även för lilla svalan i regnets floder. Dagen. Dagen D -må snart komma. Komma i små stänk av fältspån. Det finns inget vackrare , inte ur mina gula ögon iaf ..

-Jag är dagens duva som alltid kommer finnas, lär dig det och tänk på dagen och önskningen har att säga, sa jag till honom . Jag lämande sedan lokalen och återvände aldig mer”

Hoppas att ni gillade smakprovet! om ni undrar något över min karriär som författare eller har andra frågor angående boken så är det bara att ni mailar mig på emma-k@live.se.

Kommentera

