h1

Cornetto brunetto

november 14, 2010

Jo, jag har ju som sagt gått från att vara blondie till cornetto brunetto! Blev lite en liten inpulsgrej igår, kom på idén och en timme senare hade jag och maja varit och köpt färg och haft i det i håret. Men det blev bra, är asnöjd! (vill bara påpeka att färgen inte är ett dugg lila utan det är blixtens förtjänt, och påpekande nummer två: jag tog typ 100 spegelbilder och denna var den enda med skärpa och där jag hade riktat kameran rätt och vad tror ni jag gör? plutar med läpparna som in the hell men det är iallafall inte ett seriöst plut utan mer ett stretcha-läpparna-plut. för ni vet, sånna finns också!)

5 kommentarer

  1. tjusigt!


  2. sv: jag ÄR lång!


  3. Sv: Tack så jätte mycket! 🙂


  4. Känner igen det där om att man bara får två fina bilder äben fast man tagit 1000 st, det är bara å kämpa på!


  5. Det blev ju jättefint! 😀



Kommentera

