h1

You’re caught by the river, you’re coming undone

november 20, 2010

Funderar på att snart gå och lägga mig, haha! Tänkte ta igen lite sömn, igår vid 11-tiden på kvällen var jag nämligen helt slut. Började nästan gråta varje gång efter att dessa saker hade hänt: Jag fick inte bara alsolspriten på tån utan även en droppe på foten. Jag satte på tejpen lite för hårt runt tån (för att hålla fast bomullen med alsolspriten). Lakanet var skrynkligt när jag skulle lägga mig. Ja, allvarliga saker var det som hände! Haha!
Så idag blir det en tidig kväll och imorgon ser jag fram emot sovmorgon innan jag ska träna simmarna.

2 kommentarer

  1. svar: Tackar! (:


  2. Det är så att jag funderar på att tatuera mig, men försöker hitta något fint citat, text eller så. Vet du något? Så berätta gärna det för mig! 🙂



Kommentera

