h1

ÄNTLIGEN

november 26, 2010

Och äntligen är historiauppsatsen inlämnad så nu har jag bara ett idrottsprov till veckan på schemat! Imorgon när solen går upp (haha) har jag planerat en liten fotografering…dock med mig själv. Tråkigt men så är det. Vi får se vad det blir av det iallafall, hoppas på grymt ljus!


Helt sjukt att bilden på mig är tagen för lite mer än ett halvår sen, gud vad liten jag ser ut! (och ni som känner mig vet vid det här laget att jag bara laddar upp gamla bilder när jag inte har några nya)

One comment

  1. Om jag inte varit så sjuk så hade jag kunnat anmäla mig som frivillig. 😉



Kommentera

