h1

Tummen upp

november 26, 2010

Har precis rensat förra datorn så här är en bild från februari. Trots att jag älskar vinter, snö och kyla är jag ändå glad att det inte riktigt ser ut såhär ute. Än. Men tummen upp för julpyntningen, älskar min vackra ljusstake som så fint står i fönstret, haha!
Idag slutade jag 11 som vanligt och efter det var jag, maja och elin på möte hos studievägledaren. Efter det åt jag på stan tillsammans med farmor! Det var väll i princip allt. Nu ska jag hur som helst på 20-årskalas hos kusinen! (Gud vad alla fyller år hela tiden haha) Men HERRE. 20 år? När blev hon så gammal haha, nu är det inte länge till jag är på hennes femtioårskalas och är nästan fyllda 47. HOLY BANANA!

5 kommentarer

  1. sv: Jadå, klart jag inte missar en sån kväll. 😉 Däremot kanske jag inte pratar så mycket, och när jag pratar så kommer du skratta, men annars så blir det nog bra. x)


  2. SeGer du gratis til meg ner jeg fyller 30?


    • nej. vi har ju pratat om det här. vi blir inte äldre än 25


  3. tror inte att min lever klarar en shot.natt till..elleh vad säger du smulan?



Kommentera

