h1

Slitit mitt hår

november 29, 2010

Ja, ni ska bara veta vad jag bokstavligt talat har slitit mitt hår de senaste två timmarna! Det började med att saken jag skulle göra inte funkade i någon annan webbläsare än i IE 6, 7 och 8. Tänkte typ ”Amen vafan, då får jag väll ladda ner det då”. Men när jag väl hittade en version och hade installerat den visade det sig att det var version 5, vilket inte funkade. Fick byta från min dator till mammas och pappas tegelklump till laptop och sätta mig vid den istället. Har fixat och donat och till slut blev det klart (efter typ en timme), så jag sparade och började med något nytt. När jag sen ska gå tillbaka och kolla på det förra visar det sig att jag har inte alls sparat. Kort och sagt var det nära att jag slängde datorn i golvet och tog till tårarna haha! Nej men nu är allt frid och fröjd och det har gått bra sen dess. Lång historia to tell.

Dagen har jag spenderat med Maja. Vi har varit på stan och kollat efter julklappar att önska oss (haha!) och efter lite annat smått och gott. Efter det var vi tvungna att helt enkelt åka hem och plugga. Dock hann vi med att bygga lite med klossar emellanåt, hahaha!

2 kommentarer

  1. sötemma!


  2. Snyggt! Då kan du ju byta ut headern för du ser ju lite annorlunda ut mot den! 😀



Kommentera

