h1

Uppe med tuppen

november 30, 2010

Som vanligt på vardagarna är jag uppe med tuppen och idag blev det inte senare än 5. Sjukt bra grej för annars somnar jag inte på kvällen. Idag var det lite trögare att gå upp än annars med tanke på att jag inte hade någonting att göra. Har helt glömt bort vad spanskläxan var för något, och ett idrottsprov som vi inte ens vet när det är till orkade jag inte plugga till. Men hur som helst. Tisdag igen då. Idag har vi de tre första simskoleavslutningarna och imorgon ytterligare tre till, på torsdag sista. Nu vet ni!
Ska därnka mig själv i ytterligare några koppar först, sen bär det av till skolan!

Kommentera

