h1

Stjärnfilter från Tvspelsweb – tävling!

december 3, 2010

Jag har någonting roligt att berätta för er nu! Har ingått ett litet samarbete tillsammans med Tvspelsweb. Det är alltså tänkt att det ska bli en liten fototävling där temat är ljus och den kommer gå till såhär:

Priset till vinnaren är ett stjärnfilter, som jag har använt på bilderna [här] och du måste ha en blogg för att kunna delta.
*Börja med att skapa ett nytt inlägg där du berättar lite kort om tävlingen.
*Länka till min blogg [https://photosbyemma.wordpress.com]
*Länka till Tvspelsweb.se
*Skriv en kort motivering till varför just du ska välja tävlingen.
*Välj ut ett stjärnfilter du vill ha (dvs vilken storlek på filtret du vill ha och hur många ‘stjärnor’ det ska ge) och länka till detta. Du kan välja [här ifrån]
*Lägg till din bild. Temat är som sagt Ljus och det får tolkas hur du vill. Det kan vara någonting som lyser upp en tråkig dag, ett stearinljus, ja, i princip vad som helst!
*Publicera inlägget och skicka det som ett mejl till emma-k[at]live.se .
* Tävlingen avslutas den 18 december.

Vilken som vinner beror lika mycket på bilden som motiveringen så se till att ta en riktigt snygg bild och skriv en bra motivering!
Inlägget du ska publicera ser ut ungefär såhär:
”Jag är med och tävlar hos Emma [länk] om ett stjärnfilter från [tvspelsweb]. Jag tycker att jag ska vinna för att […]. Om jag vinner vill jag ha [det här] filtret. DIN BILD.”

 

Har tidigare beställt ett motljusskydd, uv-filter, skylightfilter, softfocus-filter, närbildsfilter och fem reflexskärmar från tvspelsweb. Helt galet låga priser men jättebra kvalité!
Förstår ni? Då kör vi!

6 kommentarer

  1. Hade ju varit skoj om man vann ett sånt. Men nä… jag orkar inte riktigt känner jag. AAldrig vinner jag heller. (VIlket ju inte är så konstigt om man sällan är med, men ändå 😉
    Gillar dina bilder!


  2. sv: tack!! 😀 nej, eller hur men den/hon är väääldigt stor ^^


  3. […] inte att ni kan anmäla er till tävlingen ända fram till den […]


  4. Många som har ställt upp eller? 🙂


  5. […] samtidigt som jag laddar upp en tredje backup på mina bilder och kollar igenom bidragen till tävlingen. Det tar sin lilla tid kan jag lova. Samhällsprovet är avklarat så innan lovet har vi bara två […]


  6. […] avslutas tävlingen! Ni kan fortfarande anmäla er ända till, ja vad blir det, 23.59 haha! Kom ihåg att filtret även […]



Kommentera

