h1

Lång dag

december 6, 2010

Hur vet man när man är för trött? Jo, när man dricker te, får något stort och hårt i munnen och tänker ”vad fan är det här?” innan man upptäcker att det är ena änden av skeden. Idag har jag slagit personligt rekord på kanske 2 år och bara druckit en kopp kaffe. Det känns kan jag säga er, ögonen går i princip i kors!
Inte så konstigt kanske med tanke på hur lång den här dagen har varit, haha, det känns som att den har varit minst tre dagar. Imorse hade vi julfika på svenskan, och efter det blev det prov i Excel. Tråkigare kan man ju ha liksom. Då fick vi reda på att naturkunskapslektionen efter var inställd, vilket gav oss tre timmars håltimme. Så jag, Maja och Elin åkte hem till Maja och lagade mat och fikade. Sen fick vi bege oss tillbaka till skolan för två timmar historia. Efter det drog jag och Maja tummen ur röven (haha) och simmade det andra simpasset på två dagar. Innan igår var det ett år sen jag simmade ett simpass sist, sjukt. Det gick iallafall bra och efter det blev det pluggning.

Nu har jag lånat ”Det lömska nätet” (Irene Huss) på ljudbok, det är nämligen så att jag håller på att läsa den men är alldeles för trött för att läsa just nu. Illa.


(Bilden på Maja är gammal)

2 kommentarer

  1. Det kommer upp ett pop-up fönster om att jag behöver lösenord till din blogg varje gång jag uppdaterar bloglovin. Även när jag klickar mig in hit. Men uppenbarligen behövs inte det? Det är i alla fall lite störande. Vet inte om det blivit något fel eller så. Kan du inte kolla det?


    • Oj vad konstigt.. så ska det verkligen inte vara! Tror det är fixat nu om problemet är vad jag tror, annars får jag kontakta ägarna!:)



Kommentera

