h1

Värmlands huvudstad

december 7, 2010


En söt Wilma.

Idag har min klass och den andra Sp-klassen varit i Värmlands huvudstad: Karlstad! Mellan besöket på Värmlands Museum och studiebesöket på Värmlands Folkblad hann vi med thaimat och lite shopping. Kom hem för en timme sen med en tröja rikare. Innanför dörren väntade mitt paket med ytterligare två ringar, är sjukt nöjd! Om inte mindre än fyra timmar drar jag och maja oss mot simhallen för ytterligare ett simpass så tills dess ska jag plugga som fasen. Det behövs kan jag säga!

(By the way, imorse mätte termometern -25°c, hur sjukt är inte det?!)

Kommentera

