h1

Luciaavslutning

december 11, 2010

Har precis sett filmen Beethoven, gud vad söt den var! Idag har jag fotats av Emma, bilderna blev faktiskt riktigt snygga!

Imorgon är det avslutning med simgrupperna, vilket betyder luciatåg. En årlig tradition, haha, som innebär att Lucian är den äldsta tjejen i Arvika Simsällskap som inte redan har varit Lucia, förra året var det jag och imorgon är det Maja. Killarna står i deras omklädningsrum och tjejerna i våra, så går vi ut, sjunger och sådär till andra sidan bassängen när Lucian sätter sig på ett isflak som de äldsta tärnorna simmar över med till andra sidan. Sen blir det lotterier, fika och så får grupperna och deras ledare visa upp lite vad gruppen har lärt sig! Allt är planerat in i minsta detalj alltså!;) Himla mysigt!
Kommer bli roligt att visa upp våra duktiga barn, haha!

2 kommentarer

  1. sv: Jaa jag gillar den också, fast jag tror faktiskt att jag gillar den jag lagt upp än så länge mest.. 😀


  2. sv; hahaha! Den bilden jag lagt upp va den som du redigerade 😉



Kommentera

