h1

La luna

december 15, 2010

Inte helt fel att sluta klockan tio idag minsann! Datakunskapskursen är slut så den lektionen försvann, matte och naturkunskapsläraren var sjuk vilket tog bort två lektioner, och genom att den sista lektionen började halv tre hade vi ingen lust att sitta och rulla tummarna i fyra timmar så vi förhandlade lite och fick sluta vid 10. Imorgon börjar dagen med Matte, Naturkunskap och lunch men genom att läraren är sjuk har vi sovmorgon till halv 12. Jag klagar inte!

6 kommentarer

  1. jag vill ha en gratis desgin 😀


  2. Fina bilder!


  3. Fina bilder du tar!


  4. Hej 🙂

    jag vill jätte gärna ha en snygg blogg oså..
    men vet typ inte alls’ hur man gör! :/
    skulle verkligen va jätte schysst om du skulle kunna tänka dej o hjälpa mig? :)<3

    kram.


  5. Vilken bra fotograf du är 🙂 Jag skulle vilja fråga en sak, eftersom du verkar kunna webdesign. Hur gör man en länk längst ner för ”äldre inlägg”?


  6. sv: Nej jag menar en sådan länk du har längst ner på din sida ”older entries”.



Kommentera

