h1

Fyfan

december 16, 2010

Jag tror aldrig jag har varit med om en värre förkyldning alltså. Att gårdagen var lite småjobbig är ingenting mot idag iallafall. Sov väldigt oroligt i natt, snorade och vred och vände mig och vaknade varje timme i princip. Nu känns mitt huvud som ja, typ som en tung sten fylld med snor. För ungefär en halvtimme sen kände jag att det började rinna ur näsan – näsblod. Någonting jag bara har upplevt cirkus 3 gånger innan.
Grejen är den att mitt i allt snor måste jag till skolan, för det funkar liksom inte att vara borta nu när jag var borta en dag förra veckan. Vet inte hur jag ska orka men jag får väll helt enkelt ta till alvedonen. *liten-tjej-tycker-synd-om-sig-själv-syndrom*

One comment

  1. sv; så lite så 🙂



Kommentera

