h1

december 19, 2010

Åh vad jag är sugen på att fota, kameranerverna riktigt kliar i fingrarna på mig haha! Ska försöka ta mig ut lite sen, men först blir det ett långt och nyttigt simpass med Maja. Jag är i princip klar med alla julklappar nu vilket känns skönt, har bara någon enstaka kvar nu, resten är klappade och klara. Och troligen är det så att den största delen av er slutar skolan på tisdag eller kanske rent av redan har slutat, men jag är en av de lyckligt lottade som får gå några timmar på onsdagen också. Värt att bara åka dit för att fika och se på esteternas julshow.
(Tack Emma för att jag snällt fick se Harry Potter och fången från Azkaban med dig igår…jag är nu Harry Potter-frälst på nytt och har under tiden jag har varit hemma hunnit sett både fyran och femman – igen! som att jag inte har gjort det tillräckligt många gånger menar jag!)


Fint ljus ute förra söndagen!

2 kommentarer

  1. Jag har en liten fråga!! 🙂 : hur gör man sånn fin snä som rör sig på designen? 🙂
    jag är jettetacksam om du svarar tack!! 🙂 http://www.queenofpop.blogg.se


  2. eh, ooops 😀 Sorry 😉



Kommentera

