h1

Två kilometer

december 22, 2010

Idag har erkänt för mig själv att jag återigen fallit in i ett Harry Potter-beroende – jag har sett minst en film/del av en film varje dag sen i lördag nu och jag vill verkligen inte komma till slutet. Jag hatar den sjunde boken och jag hatar att det inte kommer någon mer!

Nog om Harry Potter. Jag känner att all skolstress inte riktigt har släppt än, jag brukar aldrig vara stressad över när julen närmar sig men nu känner jag typ någon inre stress jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är.
Imorgon ska jag in till stan och köpa den sista julklappen, dock vet jag redan vad jag ska köpa och var det finns så ingen julklappsstress här inte!

Har även efter några hårda klumpar i magen simmat klassikern idag (en speciell grej för skolan fyra gånger om året, cykling, simning, skidor och springning) som var på två kilometer. Att bara simma två kilometer är väll kanske inte direkt någon big deal men på tid med all världens press från resten av simmarna (som redan har simmat) blev det lite värre. Det blev ju inte direkt bättre av att vi simmade ca 15 stycken på två banor. Helt sjukt trångt. 36.29 stannade tiden på iallafall och det är väll helt okej med tanke på förutsättningarna liksom. Men nästa år simmar vi under 30 Maja!

2 kommentarer

  1. hej, kika in och kolla om du är vinnaren på veckans blogg! kram 🙂


  2. fuck yeah de gör vi



Kommentera

