h1

Snäppet vassare

december 23, 2010

Jag brukar oftast ignorera tävlingar som ”Veckans blogg”, ”Månadens blogg” o.s.v, men nu tänkte jag att ”Va fan, det skadar väll inte att haka på” i ”tävlingen” hos Amanda (som förövrigt är grymt snygg!). Jag blev en av fem vinnare och blev lite extra glad tack vare texten hon skrev:

satt uppe hela natten igår och kollade igenom era bloggar. efter mycket velande så har jag nu plockat ut dom 5 bloggarna som är snäppet vassare än dom andra.

Haha, okej, jag erkänner att jag blir glad för ganska lite. Det kanske inte var direkt världens givande text men hallå! Jag är en av dom fem som är ”snäppet vassare än dom andra”, känns bra!

Nu går jag och lägger mig och inväntar morgondagen och tomten, haha!;)

One comment

  1. sv: det bästa som finns ju! rensade bort en hel kartong med sommarklänningar för att få plats i garederoben! och eftersom det fanns plats så passade jag på att köpa två st nya…

    Söt header!!!



Kommentera

