h1

Min Julafton

december 24, 2010



Vi åkte till mina kusiner, faster och hennes man vid halv två, när vi kom dit drack vi glögg.




Det var fint dukat och mamma och faster Berith fixade med maten.


Brasan var tänd och innan (och efter också) maten såg vi på Nu är det jul igen.



Till sist var allting klart och det var dags att äta. På bilden är det min kusin Simon, min ingifta farbror Sören, mamma, mina kusiners farmor och min farmor.

Efter det här blev det såklart Kalle Anka och julfika innan vi åkte hem till oss och öppnade paket!
Jag fick mig alla Förhäxadboxerna, några kilo kläder, vantar, pyjamas, underkläder, iWork, 8GB-minneskort och ansiktsbehandling. Är mer än nöjd!

One comment

  1. Mysiga julbilder!



Kommentera

