h1

New Years Eve

december 29, 2010

Såhär såg jag ut imorse när ljuset som vanligt var helt sjukt fint i mitt rum, som alltid, med mitt sjukt fina pyjamaslinne på.
Åh, jag sitter här och taggar inför nyår, gud vad jag längtar haha! Maja lockade mitt hår igår, som ni kanske ser på bilden, för att se hur vi ska ha på nyårskvällen. Igår såg jag ut som trollmor själv men idag ser det riktigt bra ut! Får se hur det blir med den saken!
På nyår ska vi iallafall troligtvis börja med en liten middag & förfest hos Maja innan vi drar ut (eller stannar inne beroende på hur många minus termometern mäter) och jag har höga förväntningar på maten (haha;)) eftersom att Maja är kocken med stort K.

Kommentera

