h1

AWESOME

januari 2, 2011

Jag hade en grym nyårsafton! Jag, Fredrica och Maja började kvällen hos Maja med lite mat (som var jättegod!), och lite senare kom Majas & Fredricas pojkvänner och deras kompisar och vi spelade spel. Sen bar det av till någon Micke på lite party och efter det stod vi på torget och räknade ner sekunderna inför det nya året. Efter det blev det lite efterfest hos både den ena och den andra, typ. Hade iallafall en great nyårsafton, så bra den kunde bli ungefär! Nyårsdagen var däremot lite värre, kände i princip för att dö, men nu är jag på topp igen.
Jag och Maja har ägnat morgonen åt ett simpass och att skratta åt minnena från nyårskvällen/natten. Annars har jag väll inte så mycket att komma med, så vi hörs när jag har det helt enkelt!

2 kommentarer

  1. sv: och jag har inte ens nästan tid. helt sjukt mycket…..


  2. Mycket vackert ljus i dessa bilder 🙂



Kommentera

