h1

Lättare sagt än gjort

januari 5, 2011


Bilderna är fotade förut idag. Känner mig riktigt stolt över mig själv som har redigerat 15 bilder som ligger klara i mapparna nu. Det enda nyårslöftet jag har är att fota så mycket som möjligt under det här året, och inte låta bilderna ligga och skräpa i mapparna i flera veckor innan jag tar tag i dem utan göra det så snabbt som möjligt. Lättare sagt än gjort kanske, men vi får se – det ska nog gå bra!
Nu ska jag fixa till mig, ska snart ta mig till Kristin där det hon, jag, Lara och Simone kommer vara ikväll! Kul!

4 kommentarer

  1. sv: Haha du är inte riktigt som alla andra du 😉 Jag hoppas att jag kan ett tag iallafall på lördag, det är ju en liiiiiten hockey cup som jag ska (är tvingad att) va med på…


  2. SV: tack så mycket 🙂


  3. sv: Ja, det va nästan vad jag misstänkte 😉 Du kan ju sitta i musiken med mig C:


  4. Haha jag gör samma sak, låter dom ligga alldeles för länge innan man tar tag i det, undra varför egentligen? 🙂 Bra mål iaf!



Kommentera

