h1

Min lördag

januari 15, 2011

Skolan har sakta och säkert börjat rulla igång igen. Schemat är inte riktigt det bästa utan istället känns dagarna typ dubbelt så långa som förra terminen, vilket i och för sig kan bero på att jag inte riktigt har kommit in i grejen att gå upp halv 7 varje morgon och komma hem halv 4 varje eftermiddag. Nytt på schemat för den här terminen står Estetisk verksamhet där jag har valt Bild och form. Så nu har vi lite läxor i det och sen så har jag även ett svenskaprov att plugga på till, och även lite glosförhör. Min lördag alltså!

2 kommentarer

  1. sv: Jag älskar mitt 35mm, men med tanke på att du redan har ett 50mm så hade jag nog lagt pengar på ett annat objektiv med tanke på att det bara är brännvidden som skiljer sig 🙂 Vad har du för kamera? 🙂 Och du, det där var grymt snygga bilder!


  2. Woow, helt sjukt fina bilder!



Kommentera

