h1

Absolut ingenting

januari 16, 2011

Jag har, trots att jag lovat mig själv att fota som tusan det här året, hamnat i en liten fotosvacka och jag har så många idéer men varken tiden/orken/lusten till att göra bilder av dem. Imorgon är jag ledig, våra lärare är på utbildning så vi är egentligen inte lediga utan ska ha ”självstudier” och ”ha lektionerna hemma”. Eh, ja. Jag tänker iallafall inte gå upp klockan åtta för att börja med mina läxor, det kan jag lova! Men. Vi fick bara uppgifter i matte och de gjorde jag på lektionerna så jag har inte mer än rätt att se mig som ledig!

Nämnde för något inlägg sedan att vi har börjat med estetisk verksamhet i skolan och att jag har bild och form – ni ska bara veta vilken bild som har tagit form i mitt huvud som jag tänkte göra som läxa! Dock suger jag på att bara rita från en bild i huvudet, vilket betyder att jag tänkte fota bilden imorgon för att kunna rita av(?). Komplicerat det där! Hur som helst, jag tänker på er imorgon när jag sitter hemma gör absolut ingenting (mer än att dricka kaffe såklart) haha!

5 kommentarer

  1. Är det inte perfekt tillfälle att få upp fotoinspirationen då? 😉


  2. tack, kul att du tycker det 🙂
    gillar färgerna i dina bilder 🙂


  3. elskar dig mama


  4. DADADddadaADadadDaADad


  5. You look amazing!



Kommentera

