h1

Utbytesstudent

januari 22, 2011

Den gamla kameran är såld och jag är nu några tusen rikare, känns inte så fel! Iallafall så är det ju lördag och jag vaknade strax efter åtta, lite tidigt men det känns att jag är utvilad iallafall!

Just nu sitter jag med min lilla kaffekopp (vem kunde ha gissat detta? ehe) och kollar på utbytesstudentresor. Alltså, jag vill så gärna men samtidigt så vet jag inte om jag skulle klara av ett helt år utan att vara hemma. Samtidigt som jag tänker så tänker jag på allt jag missar genom att inte åka, det är ju inte precis så att åka på en semesterresa till USA ger samma upplevelser som att gå i skola där. Och jag har faktiskt alltid velat gått i High School, haha! Jag blir så taggad på att åka när jag ser alla bilder på New York och skolorna men samtidigt så vet jag att jag nog aldrig skulle våga ändå. Jag kan ju inte lämna Wilma för USA. Nej ni, svåra saker. (Jag vet ju att jag aldrig kommer att göra det, det är bara det svåra med alla grejer jag missar! GAAA!)

Hur som helst. Idag ska jag och Maja bli helt slutkörda på gymmet, inte så dumt!

One comment

  1. Jag skall åka som utbytis, nästa år!
    Läs bloggar där folk skriver om hur det är är ett tips, då blir man mer taggad 😀 Jag blir det i alla fall!
    Här är ttr av många som jag läser. Men dessa är de som verkar vara mest ärliga 🙂
    http://annakw.blogg.se/
    http://eddagoesamerica.blogg.se/
    http://emiliaaj.blogg.se/



Kommentera

