h1

Details

februari 8, 2011

Det här är alltså inte okej! Jag är fortfarande riktigt dålig, gårdagen var hemsk men idag har jag varit lite bättre ändå, även om jag inte har varit nära frisk än. Oturligt nog startade simskolorna igång idag så det var ju bara att bita i det sura äpplet och bada i sisådär två timmar. Kan inte direkt säga att jag är bättre nu. Jag har aldrig i mitt liv varit så sjuk som jag har varit under de här fem dagarna, det kan jag iallafall lova. Om jag inte blir bättre imorgon är det nog farbror doktor nästa tror jag.


Mitt rum för någon helg sedan.

Kommentera

