h1

3 och ett halvt år sedan

februari 10, 2011

Åh, jag letade igenom förra datorn igår efter lite gamla bilder att kika på, fattar ni vilken nostalgi! Det finns bilder från vintern sjuan där alltså! 3 år sen! Sen så hittade jag även i den datorn en mapp där det stod ”förra datorn”, vilket säger ännu äldre bilder! Tror knappt mina närmaste vänner kommer ihåg de här men så här fotade jag i början av sjuan!


De här fotade jag med min dåvarande mobil. Var så stolt för att det blev ju suddigt i bakgrunden! Det var ju så alla coola fotografer hade det på sina bilder!


Började älska att sätta ihop samma person på samma bild, det blev liksom min ”grej” det närmaste året. Här tar maja kort på maja. Minns att någon kommenterade ”vem tar kort på Maja?” och jag var så STOLT för att det inte syndes! (fast det gör det ju)


Alltså.. Bilden är nästan pinsam. Vet inte hur många gånger jag har muttrat framför en dataskärm och någon bild ”överredigerad…överredigerad” haha ja, man lär sig minsann av sina misstag!
Det konstiga är att jag fick runt 10-20 kommentarer på varje bild av folk jag inte känner och hade riktigt många bevakare. På sånna här bilder liksom! Det var väl helt enkelt inte lika många som var fotointresserade på bilddagboken för 3 & 1/2 år sen;)

Kommentera

