h1

Andra bullar

februari 12, 2011

Sitter och retuscherar bilder som jag började på igår, haha, har suttit med två bilder under flera timmar, jäklar vilken tid det tar! Nu blir det dock andra bullar, jag och marcus ska rota fram längdskidorna och ta oss en tur! Roligt, är bara lite orolig, jag är så fruktansvärt dålig haha! Klassikern är på tisdag så jag måste träna lite inför den (snacka om sista-minuten-träning!), för jag orkar inte åka 1,5 mil utan att ha prövat lite först, haha.
Och! Här är en bild Emma fotade på mig i december. Jag gillar inte att stå framför kameran och har väldigt svårt för det rent allmänt men de här bilderna är jag faktiskt ganska nöjd med!

Kommentera

