h1

MYSIGT

februari 13, 2011

Idag har jag varit en duktig storasyster och kollat på Antons innebandymatch i Kil. När vi ändå var åt det hållet åkte vi till Karlstad för att ta en tur på IKEA. Jag kom bara hem med tre nya kuddar, två (plast)växter + krukor och en lampa, men nu när grejerna har kommit upp i rummet är det så himla stor skillnad! Istället för en grön kudde och en röd har jag nu en vitmönstrad och två grårandiga (plus en kudde jag hade sen innan – blommönstrad). Den röda lampskärmen har gett plats åt en brun gammal istället och ersatte en ful svart läslampa på sängbordet (kom på att det var absolut lättast att skriva – jag vet inte vad det heter egentligen, nattygsbordet? nattduksbordet?) och där den stod innan står nu den nya lampan. Tv’n har jag skänkt till min broder och objektiven som tidigare stod på hyllan har gett plats för de två växterna. Min gröna (?!?!) matta har jag bytt ut mot Antons svarta. Det är så mysigt nu! Och för att föreviga detta fina ögonblick – några bilder!


(Måste bara säga att det inte är lika tomt på hyllan + skrivbordet annars, jag har ju datorn i sängen nu och kameran höll jag ju i, så ja)

2 kommentarer

  1. sv: JAA!<3<3 det finns ju annat man skulle kunna göra än att sitta och glo på gossip girl när man är i spanien men icke! Tur att det är siesta varje dag, hehehehehe. 😀


  2. sött rummeth där type. var har du köpt sengen? jag vill ha en seng,lite jobbigt o sova på gulvet hele tiden? please svara i mejlh<3



Kommentera

