h1

RETUSCH. Före & Efter

februari 14, 2011

Tänkte att det kanske vore på sin plats att visa upp bilderna som jag har retuscherat nu. Än så länge är det ju bara två, men det lär nog bli några till. Den första är på Frida, fotograferad för två år sen. Genom att det var första gången ever som jag retuscherade mer än hyn i en bild är den inte lika bra gjort som nummer två, men genom att det tar så fruktansvärt lång tid och är minst lika pilligt orkar jag inte göra om det en gång till. Nåväl.

BILD #1.

FÖRE:


EFTER:

FÖRE/EFTER:

BILD #2.

FÖRE:


EFTER:

Nu är jag jätteintresserad av att höra vad ni tycker! Godkänd? Dåligt? Något jag kan förbättra?

Nu ni ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig för att invänta morgondagen, som bjuder på 1,5 mils skidåkning med skolan och lite simskolor!

4 kommentarer

  1. Bra gjort! 🙂 Tycker, som du sa, att den andra är bättre gjord men så blir det ju alltid med första gången! 🙂


  2. Jättesnyggt verkligen!! Fattar inte hur du gör! Vilket program gör du i?:)


  3. sv: jaaaa så skulle man kunna tycka, men idag regnar det faktiskt C:


  4. Skulle också vilja ha lite photoshop skills, men jag är så envis, lär jag mig inte någonting på en gång får det va 😀 Snyggt gjort!



Kommentera

