h1

Webcam’s

mars 12, 2011

Lite webcam’s från idag! (Man får lov att posa lite ibland)


Såhär stora är tabletterna som jag måste ta en varje dag. Det är typ plast(?) runt och inuti något pulver. Skakar man så låter det som en maracas så det är jätteäckligt att svälja dem när det skramlar nere i halsen haha!


Hahaha! Såg att det ser ut som att jag har jättevida byxor på mig (vid vristerna) men det har jag inte, de är så smala runt vristerna att jag knappt får på mig dem haha.

Det blev fyra kilometer på cross-trainern, jag är asnöjd!

3 kommentarer

  1. Hej. Var gärna med i ”Veckans blogg”.:)
    http://mallemusic.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html


  2. Snygg t-shirt ! =)



Kommentera

