h1

Morninglight

mars 12, 2011

Vaknade upp jätteglad idag trots en helt igentäppt näsa, solen lyste rätt in i fönstret (har fönstret åt öst så om solen skiner på morgonen går soluppgången rätt in i mitt fönster, great!) och jag som alltid sover med fönstret öppet hörde fåglarna kvittra utanför!! Haha.
Älskar verkligen att mina tår ser ut som små korvar på bilderna, älskar  verkligen att jag ser ut som ett litet barn på bilden där jag tittar ner. ♥ Haha, men ljuset är ju fint hur som helst.
Idag har jag lite provpluggning att ta tag i, men först ska jag ta mig ett litet träningspass i vårat hemmagym – det består av en crosstrainer vi fick hem igår. Vilket gym va?!
Vi hörs sen, puss!

6 kommentarer

  1. Fina bilder och en jättefin blogg! 🙂
    Allt bra?


  2. vad roligt att du vill vara med 🙂
    Allt bra med dig idag?


  3. Bra blogg 🙂


  4. Jättefina bilder !!!
    ha en trevlig kväll på Dig 🙂



Kommentera

