h1

Produktbilder och information

mars 12, 2011

Hej igen! Jag har precis fotat lite olika produktbilder på olika saker, visar i ett inlägg lite senare. Det är så jäkla svårt, världens cred till de som är duktiga på det! Ska sätta mig och redigera dem nu.
Jag vaknade som sagt på världens gladaste humör imorse och det har hållt i sig, vaknade också med världens blogginspiration – just därför ser ni så mycket av mig idag! Jag är bara så himla glad!

Lite information bara: I menyn så ser ni ju tre ikoner, Bloglovin, EK Photography och Kamerautrustning. Jag har inte hunnit fixa en länk till hemsidan än, för jag vill uppdatera den lite smått innan jag gör det. Problemet är att jag har glömt lösenordet. Har skickat efter det men jag får inget återställningsmail, och i installationsmejlet som man får står det inte mitt lösenord utan bara ”Lösenord: Lösenordet som angavs vid registrering”. Och användarnamnet står, men när jag skriver in det står det att det inte finns någon webbplats med det användarnamnet – jag får spunk! Lägger alltså till en länk så fort den delen har löst sig (när det nu blir)
Någon dag framöver ska jag även ta tag i att göra en ny ”Om mig”-sida, jag tog bort min förra. Det var allt!


Bild från imorse.

5 kommentarer

  1. svar: Vad skönt, jo här är det bara bra! 🙂
    Vad händer i helgen då? 😉


  2. Jätte fin blogg!
    släng gärna in en komentar hos mig. Allt bra? Kram 🙂


  3. Nu är dagens vinnare utsedd 🙂 Om du inte vann idag så är det bara att anmäla er i inlägget för en ny chans att vinna i morgon och få 1000 nya besökare 🙂 Lycka till sötisar


  4. en macbook, jag är avundsjuk!!


  5. Fin blogg… en macbook pro är det, jag har också en sån 😉



Kommentera

