h1

Mina favoritsmycken

mars 13, 2011

Mina favoritsmycken! Vi börjar från vänster. Elefant-halsbandet har jag fått så det vet jag inte var den är ifrån. Korsringen (som tyvärr inte är av äkta silver och börjar bli riktigt ful nu) kommer från Cocoo. Korsörhängena (som jag även har visat här) kommer från Glitter. Pärlhalsbandet som ligger längst bak är oäkta (plastpärlor) från Kicks. Ringen som ligger på halsbandet har jag också fått, inte äkta silver och jag tror att den är från Åhlens (syns bra på bild 2). Armbandet som ligger längst åt höger har jag fått den också (fattar ni vilka snälla vänner jag har?!), men jag har för mig att det är från Guldfynd.
På sista bilden ligger det några pärlarmband men det var bara för Bokeh-effekten/Mycket-smycken-effektens skull;)

Inlägget är förtidspublicerat. Vid det här laget tränar jag mina simmare och är snart på väg ner i gymmet!

One comment

  1. fin blogg 🙂



Kommentera

