h1

If we’re keeping score we’re all choir boys at best

mars 16, 2011


Känns ganska grymt att se sina bilder såhär, även om det inte är så stort liksom!

Jag har inte vaknat på mitt bästa humör idag, jag har hostat så att mina revben nästan gått av (typ) och sen har jag helt enkelt inte vaknat på rätt sida.
Det känns ju lite bättre av att jag har vaknat utan väckarklocka idag pga att vi har en inställd lektion och sovmorgon till 9. Ikväll hade vi tänkt att åka på hockey, jag är inte så jätteintresserad men det blir väll kul ändå!

One comment

  1. Jättefin blogg 😀



Kommentera

