h1

Fyra kilometer

mars 20, 2011

Nu har jag precis tränat som bara den, sprang 4 km och körde även lite styrka. Det är så himla härligt att ha kommit igång med träningen igen, jag behöver något att hålla på med också känns det ju så himla bra! Jag höll hur som helst på att dö av hunger så nu sitter jag här och äter ett äpple och väntar på att maten ska bli klar.
Annars tänkte jag inte göra så mycket mer ikväll, se på några förhäxad-avsnitt kanske och njuta av att jag inte har en enda läxa att göra eller något prov att plugga till. (än).

Bilden är gammal och bara utfyllnad men jag måste bara säga att HELVETE vad jag saknar mitt långa hår! (det är i och för sig bara typ 5cm kortare nu men ändå)

Kommentera

