h1

Rött läppstift

mars 21, 2011

Buenas tardes! Kom hem från skolan för typ en timme sen. Har hunnit fota, ätit lite och gjort klart min enda läxa. Nu sitter jag med kaffekoppen i högsta hugg och är redo att redigera lite bilder.

Förresten, i lördags när jag var och firade min morbror testade jag för första gången att använda rött läppstift. Det syns visserligen inte så bra på bilden nedan, men det är den enda jag har som bildbevis. Det blev faktiskt helt okej så nu känner jag mig redo att använda det fler gånger!

Kommentera

