h1

Snowdrops

mars 23, 2011

Åh, titta vad jag fotade förut! Snödropparna och krokusarna har äntligen växt upp utanför! Vi har rabatten utanför huset på den sidan där solen i princip alltid är så blommorna är alltid väldigt tidigt uppe hos oss. Det är inte bara jag som är fylld av vårkänslor iallafall, när jag var ute med Wilma förut hoppade hon runt och rullade sig på gräset mest hela tiden.

Idag har jag mest bara njutit av ledigheten. Tränat, duschat, städat lite, sett på lite serier och stuff like that. Nu ska jag koka kaffe och se på något avsnitt av Förhäxad.

Krokusarna kommer upp någon annan gång, bilderna var så svåra att redigera – jag hatar när det blir så, vissa bilder passar verkligen ingen redigering på.

3 kommentarer

  1. hej. jag kom inte in på design[at]ekphotos.se eller jag fattade inte hur jag skulle göra. men jag skickade till emma.karlsson@graphic-designer.com om det var okej, eller om du fortfarande använder den e mailen!:)


  2. fina bilder 🙂


  3. Skit fina bilder!
    Allt bra med dig? ^^



Kommentera

