h1

Grönt

mars 28, 2011

Här var det grönt! Jag har suttit hela dagen och bara skjutit upp och skjutit upp provpluggningen, men jag antar att det är dags att ta tag i det nu om jag inte vill sitta uppe hela natten. På torsdag kommer 8orna på expo till skolan så min klass ska vara på Rackstadmuseet, gå på stadsvandring och besöka gamla byggnader, kan nästan inte tänka mig en värre dag – hade hellre haft 7 timmar samhällskunskap! Usch!
Jag känner mig jättestressad för tillfället även om jag inte har något att stressa över. Inte bra!

2 kommentarer

  1. grymt duktig du var på att fota måste jag säga! 🙂


  2. Så herlige bilder =)



Kommentera

