h1

SF Shoes

mars 29, 2011

Åååh, i fredags beställde jag hem ett par skor och har sen dess suttit och rullat tummarna vareviga minut i väntan på att de ska komma hem. Och idag kom dom! Jag har varit precis lika tjejigt glad som man ska bli när man får hem ett par lika snygga skor som de här, haha. Ingen skoälskare eller modenisse har väl missat Jeffrey Campbell’s Lita och de här är nästan identiska, samma klackhöjd, platåhöjd, och samma modell – det är bara färgen på klacken som är olika. Problemet är bara nu att jag så gärna vill ha på mig dem (helst redan i morgon) men hur jag ska kunna gå i dem en hel dag utan kramp är ju ett mysterium, de är faktiskt 13 cm höga haha!

3 kommentarer

  1. gud vad snygga!


  2. Snygga skor!


  3. Hej!
    Vi har anordnat en tävling i samarbete med en smyckekedja här på internet,där du kan vinna ett par superfina örhängen.
    Det skulle vara grym roligt om du var med!:) 100% gratis!
    Gå bara in på vår blogg och anmäl dig om du vill:)
    Varma hälsningar Sanna och Wilma http://tobelieve.devote.se
    (BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR ”REKLAM”)



Kommentera

