h1

Tisdag

mars 29, 2011

Vafaaaaeeen är det här? Jag gjorde programuppdatering på datorn igår men det visade sig att det var inte bara en sak som behövde uppdateras. Jag har en ny hübermodern AppStore-ikon som ligger i Dock, iTunes symbolen (och hela iTunes för den delen) är annorlunda (och hübermodernt-fult det också) och SAFARI! What to say, liksom. Kände knappt igen mig först, jag får spel!

Hur som helst. Så här trött som jag var imorse har jag inte varit på riktigt, riktigt länge. Inte ens under de veckorna när jag fick någon flip och fick för mig att gå upp klockan 4-5 varje morgon, haha! Fick vrida om kaffemaskinen från Normal till Strong för att ens ha en möjlighet att vakna till liv.

Tisdag är det ju då, den värsta veckodagen. Långa och många lektioner och simskolor. Är inte hemma för än ikväll men då är mina skor (!!!) hemma och väntar på mig, längtar!


Bilden är från Simones fest förra lördagen.

One comment

  1. Hej publicera eller skicka en bild till mig på johlsen@telia.com om du vill ha hjälp med mac-problemet
    (om det är ett problem)



Kommentera

