h1

Last night

april 2, 2011


Godmorgon! Hade en jättebra kväll igår, jag, Elin och Maja gick och åt jättegod mat på en restaurang och efter det bar det av till stjärnhallen där vi hyrde film och köpte lite smått och gott. Sen gick vi hem till Maja och såg på The last song (igen haha) och åt vindruvor, godis och chips. Efter det blev det kaffe och choklad, och efter det Pretty Woman och glass med varma hallon. Så himla gott!
Idag blir det andra bullar, mina simkidz ska simtävla för första gången och jag ska såklart vara där och hjälpa till, vid ett ungefär. Tävlingen är här i Arvika så det är ju inte precis långt att åka.

Förresten har jag äntligen fått hem ett par glasögon! Efter att ha strävat med och svurit åt kontaktlinserna i snart ett år har jag gett upp och äntligen fått mig ett par glasögon. Gööött!

Kommentera

