h1

For ten weeks

april 3, 2011

Buon giorno! Jag har inte direkt haft blogglusten på topp, vilket beror på den gigantiska finnen jag har på kinden. Hehe, nej. Men jag har ett stort prov i historia imorgon, ett sånt där ”mycket-större-och-jobbigare-och-svårare-än-man-kan-tänka-sig”-prov. Hela dagen får gå åt till pluggning alltså.
Igår åt vi trerätters hemma, gott! Idag säger vi hejdå till pappa också som lämnar oss för Lund (någon kurs där) i 10 veckor. 10 VECKOR!! han kommer hem 10 juni, innan dess bara helger. Det bästa är ju att när han kommer hem är det bara några dagar kvar tills det är sommarlov. Holy shit!


På bilden ser ni mina nya solglasögon! Haha, iallafall lite av bågarna, resten håller jag framför datorn som ett riktigt snyggt vintagefilter (haha, men helt seriöst så är det riktigt kul att testa på vanliga kameror).

Jag jobbar på en ny design, hela ”konceptet” blir nytt tänkte jag. Stay tuned!

Kommentera

