h1

Tulips

april 4, 2011

Hej! Idag hölls det stora historie-provet. För mig som knappt hade pluggat (fy skäms! första gången dock som jag har pluggat så dåligt inför ett prov, det brukar inte hända) var det lite nervöst (väldigt nervöst), men det gick faktiskt ganska bra ändå. Ska försöka ta tag i designen nu, varit på väg några gånger men aldrig orkat koda klart. Men nu ni!
Känner att jag börjar bli förkyld igen, har varit förkyld av och till ända sedan i vintras, inte så kul.

Hur som helst, idag har jag även varit på McDonald’s och skrivit på anställningsbevis! Kommer jobba varannan helg och några vardagar lite då och då, även lite till sommaren, hur bra som helst ju med ett litet extrajobb (utöver simskolorna)! Passade på att springa i lite butiker också, kom hem med en jacka och en väldigt snygg mag-tröja – perfekt till shorts och bruna ben till sommaren, jättemycket festival-feeling liksom!

2 kommentarer

  1. förlåt att jag frågar men hur gammal är du eftersom du verkar gå i skolan och jobba eller är de bara något extrajobb?


  2. så fina bilder:)



Kommentera

