h1

Fråga + Svar

april 5, 2011

Hej! Tänkte svara lite snabbt på en kommentar jag fick igår. Det gick inte att svara på något sätt så jag svarar helt enkelt såhär istället.

förlåt att jag frågar men hur gammal är du eftersom du verkar gå i skolan och jobba eller är de bara något extrajobb?

Jag är 17 år, så jag läser första året på gymnasiet just nu, samhällsvetenskapliga linjen! Dock spenderar jag nästan lika mycket tid på simhallen, är anställd av kommunen som simskolelärare 6 timmar i veckan, så det är ju ett litet extrajobb om man säger så. Om någon annan undrar så är jag på simhallen på söndagar också för att träna två grupper, alltså inte simskolor utan simträningar (haha mycket viktigt) för ASS (Arvika Simsällskap). Till sommaren har jag simskolor i vattnet (alltså..hela mitt liv kretsar runt denna jäkla simningen haha!) med en som heter Ylva. Nu har jag också blivit anställd på McDonald’s, där jag inte ska jobba så mycket i sommar utan mest helger och sådär nu!
Lite rörigt men jag hoppas det framgick hur jag jobbar och läser osv, haha!

Kommentera

