h1

april 8, 2011
Jag har haft ledigt idag, studiedag, så jag har bara njutit av ledigheten; Vaknade tidigt utan väckarklocka, ätit frukost i lugn och ro, sett på förhäxad, varit ute på två rundor med vovven och haft lunchdejt med Maja på McDonald’s (haha). Köpte en ny militärgrön, arméinspirerad (eller vad man nu ska säga) jacka i måndags. Hade helt och hållet bestämt mig för att inte köpa någon grön, min vinterjacka är ju mörkgrön + att typ alla går runt med militärgröna jackor, utan istället köpa en beige/vit kappa. Hittade en jag ville ha men fick syn på den här. Prövade och tvekade, beslutet blev inte lättare av att mamma var tvungen att säga ”tjaa..den där känns ju mer du”. Men det blev ju denna tillslut. Så here we go, lite webcambilder (vem gillar inte sånna liksom).

Bilderna är från när jag precis hade kommit hem från McDonald’s, precis innan en promenad med Wilma. Därav solglasögonen osvosv

Kommentera

