h1

Helg!

april 16, 2011

Heeej! Insåg först imorse att jag inte har uppdaterat bloggen på sisådär fem dagar. Känns ju lite ovanligt måste jag säga. I måndags fotade jag en himla massa bilder och jag har suttit och redigerat dem i princip varje dag, så himla många bilder som inte passar i någon redigering. Tråkigt ju. Hur som helst. Det är äntligen helg och vi här i Arvika är några av de städer som inte har påsklov för än ytterligare en vecka. Men inte mig emot, det innebär ju en extra dags ledighet på långfredagen!
Denna helgen har jag ett tal om en genetisk sjukdom som jag måste skriva på, men det går nog snabbt. Det hela känns ju lite bättre när man kan sitta ute i solen och skriva också!

3 kommentarer

  1. Härliga bilder! 😉
    Allt bra idag? 🙂


  2. underbara vår bilder 🙂


  3. Du tar himla fina bilder!:)

    gå in och tryck till vad just du tycker om H&M;s nya kollektion!



Kommentera

